mandag 8. september 2008

With you

Ville bare si hei, og unnskyld for manglende motivasjon for å blogge. Jeg er bare så sliten og sur hele tiden. Uansett, så har det skjedd veldig lite. Aleksander ble 19 på fredag så vi var en liten gjeng hos ham og drakk, og det var en av de morsomste kveldene på lenge. På lørdag hadde jeg filmkveld her og jeg, Al og Christoffer så alle 3 filmene, mens Jeanett så 2 av dem og Oda så 1. På søndag ryddet jeg, gikk tur, gjorde mattelekser og så ferdig Bones sesong 2. Så scrappet jeg faktisk litt, etter å ha sittet og sett gjennom og valgt bilder ca 1 time så var selvfølgelig printeren tom for blekk.

Og nå er nok en uke med påbygg i gang. Jeg er sliten allerede etter en dag. Heldigvis har jeg fått gjort de fleste leksene mine, så jeg ligger ikke på etterskudd, bortsett fra i media da, som vanlig.

Denne uken er planen som følger:
Jobb i kveld, Alice har ikke ringte enda, så kan jo være jeg slipper.
Tirsdag: Naturfaglekser, være hos Hege på ettermiddagen/kvelden
Onsdag: Antageligvis gjøre lekser. Kanskje en amandatur?
Torsdag: Lekser/rydde
Fredag: Jeg håper at Tina kan komme en tur, vi har en halvveis-avtale.
Lørdag: Sleepover hos Hege
Søndag: Christoffer kommer, vi skal jobbe med mediaprosjektet vårt.

Så vet jeg at jeg skal være med Christoffer en annen dag inni der og, men jeg tror ikke det er bestemt. I hvert fall er jeg en dårlig kjæreste som har glemt det ut.

Jeg tenkte egentlig jeg skulle fortelle ting dere ikke visste om meg, men det eneste jeg kommer på er at jeg samler på toalettvesker.

5 kommentarer:

Hilðe sa...

Samle på toalettvesker? xDil

Valerie sa...

Bilder av samlingen, plzzzzz! :D

Kristin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Eg glemme alltid ut at eg har lovt å værr med simon og, så då kan me værr dårlige kjærestar sammen :)
Wow, toalettvesker , nice . Du e kul du :D

Valkyrje sa...

Oooooh, kult. :D Vil t0tally ha bilete!