mandag 29. september 2008

Stop playing games

Jeg tror jeg har konsentrasjonsproblemer, seriøst. Jeg gidder ikke jobbe med noe. Altså, sammenlagt har jeg øvd til historie ca 10 timer, det var jo veldig bra av meg. Men greia er at selv om jeg har skrevet over 11 sider notater kan jeg ingenting enda, og jeg må pugge det og lese de siste 4 sidene i dag, så er det jobben da, xkveld. Så jeg sliter. Jeg vil så gjerne gjør det bra i år, men som sagt klarer jeg ikke konsentrere meg. Nå har vi media, jeg har hatt 1 uke på å skrive en liten reklamedritt. Og hvor mye har jeg skrevet? Ett avsnitt. Nemlig. Jeg må lage en plan, her og nå!

Mandag - Siste historieprøve forberedelser, jobb.
Tirsdag - Skrive reklamegreia for lekeplaneten, skrive gymdisposisjon eller hva det heter, særemne.
Onsdag - Gjøre ferdig særemne
Torsdag - Øve til særemne fremføring, Jobb, lese litt gym.
Fredag - HØSTFERIE!
Høstferie - Naturfagprøve øving.

Sånn.

Nå er jeg geek. Tror ikke jeg kommer til å klare å skrive om lekeplaneten frem til friminuttet, men kanskje etterpå.

Ja. Det er lenge siden jeg har blogget skikkelig. Jeg har ikke så mye å skrive.
Jeg går på skolen, sover når jeg kommer hjem, jobber, sover, det er en ond sirkel. Ferien ønskes velkommen på det varmeste fra meg. Jeg tror jeg har funnet ut at vi har 29 gymtimer igjen i år, ca.

3 kommentarer:

Hilðe sa...

Aff, eg vett, det e vanskelig å fokusera. :/
Du har lest masse historie då! Har verken lest elle skreve notater eg :( Slite litt, kan du sei.
Einaste eg huske e at vikingtido bli rekna frå 793-1066 (håpa det va rett då :P) xD

29 doble gymtimar?

Anonym sa...

aaah , i like games.
http://www.123-games.net/games/beauty-resort-game
eg har ikke øvd enda, historieprøven komme te å gå i dass, har ikke hatt tid te både prøven og fordypningsemne :O

Valkyrje sa...

No er me ferdig med historieprøven, i det minste...