onsdag 1. oktober 2008

Miss you !

Jeg sitter med beina, og resten av meg pakket inn i dyna mi. Beina ligger på bordet og jeg har en pute bak hodet. Rachel Ray går på tvnorge og nesen min renner, på bordet står en tørkerull, et vannglass, som er nesten tomt, nesespray, mobiltelefonen, en pakke doc og et eller annet som er kjøpt på apoteke mot sår hals, men de skal jeg bare ta en gang i timen. Så er det en del annet rot jeg ikke vil stå til ansvar for, men det er nok det allikevel.

Pappa har laget frokost til meg og kjøpte en is til meg, jeg vet jeg ikke skal spise det, men det er så godt for halsen min akkurat nå at jeg har spist en del av det disse 2 dagene.

I dag er det 1 uke til vi skal til Stavanger, dere kan tro jeg gleder meg. Jeg har over 4000 på brukskontoen og 18 000 på sparekontoen og sikkert noen lapper i "Shopping" - sparegrisen jeg kjøpte i Bergen i sommer, og jeg er klar. Bare jeg blir kvitt litt av denne forferdelige forkjølelser.

Planer for høstferien:
Fredag: Shopping med Oda
Lørdag: Være med min fantastiske kjæreste
Søndag: Bør jobbe med meg og Oda K sin fremføring av sola
Mandag: xkveld, rydde, vaske, støvsuge rommet.
Tirsdag:
Onsdag: Stavanger
Torsdag: Christoffer blir 18
Fredag: Fest hos Oda K.
Lørdag: xdag, 18årsfeiring av Christoffer
Søndag: xdag

Jeg gleder meg sånn til skoledagen på fredag er slutt, det skal bli så deilig. Da er vi ferdig med særemne.

Det jeg egentlig ville snakke om i denne bloggen var en av de beste ukene i livet mitt, nemlig uken på forfatterskolen. Jeg sendte noen meldinger med Siri 2, på mandag tror jeg det var. Og da merket jeg ekstra mye hvor mye jeg savner den tiden. Jeg savner:
* Menneskene
* Sitte i auditoriet å skrive
* Atles tegninger
* Sitte i gangen på madrasser
* Gå til byen å kjøpe sjokolade
* Sitte oppe til langt på natt i rød sone og prøve å være stille sånn at mannen i bokser ikke skal komme ut.
* Hamstre sjokoladekake
* Lære svensk av Patrik og Malin
* Ragnhild som gjemmer seg for Atle
* Gå rundt om natta med Siri 2 og finne på å atombombeslutter til novellene til norskingene.
* "Joike" foran svenske og danske på bålaften
* Lage pinnebrød
* Gå på føtex og finne søte små paraplyer
* Bytte dialekt med Ragnhild
* Bli forlovet med Marianne
* Penis-sangen
* Si hei til alle som går forbi i gangen
* Ha latterkrampe med Marianne
* Seriøse og ikke så seriøse samtaler
* Gå på nøkkeljakt
* Være med 2 andre Sirier
Og sikkert tusen flere ting jeg ikke kommer på i farten

4 kommentarer:

Hilðe sa...

Off. :( Ikkje kjekt. Glad for at eg endeli blei frisk!! God bedring. :)

Åååh, forfattarskulen hørres så kjekk ut! :P

Anonym sa...

håpe du blir frisk snart :)
hørres ut som om du hadde det kjekt på forfatterskolen; e så kjekt å værr hjemmefra å bli kjent med masse folk :D

Anonym sa...

Jah, vi må gjøre oss ferdig med sola. :-)

Anonym sa...

Og god bedring, Sirisøtå.