onsdag 8. oktober 2008

Gonna let the light shine on me

I dag var jeg på shoppingtur i Stavanger, som kan virke så stort og skummelt noen ganger, men egentlig er kjempeflott. Selv om det styrtregnet i begynnelsen og jeg gikk i regnbukse, vannet gikk gjennom de tykke pumaskoene og jakka mi var klissblaut hadde jeg motet oppe: Jeg skulle shoppe.
(Det rimte)

Jeg sto opp 06.00 og 07.15 møtte jeg Oda og Jeanett. Alice hadde hatt alarmen på feil så hun måtte ta neste buss. 07.35 var vi vel på bussen og kjørte avgårde. På aksdal plukket vi opp Kristine. Vi var en stund på Agape eller hva det heter å så på kjoler, men jeg fant ingen med "WOW! - faktor". Så møtte vi Alice og jeg kjøpte 2 gensere, en topp og en vest på H&M. Så var det videre til Gina Tricot der jeg kjøpte en genser og to topper. Så husker jeg ikke rekkefølgen lengre men jeg kjøpte i hvert fall et skjørt og sånne man maler på jeg ikke husker hva heter. Tok bussen hjem
17.45, da var alle så godt som døde.

I hvert fall, dagens fangst:











4 kommentarer:

Kristin sa...

ah , stavanger e kjekt :) Tror eg og må ta meg en tur til stavanger før jul :D

Hilðe sa...

Gratla med nye kler :P

Valkyrje sa...

Kjempefine ting, gratulerer! :)

Angela sa...

Dåkke tar feil! Bergen e shoppebyen :P Eg e jaffal her.. (A)