tirsdag 28. oktober 2008

I realize nothing's broken

Jeg ligger i sengen min. Helgen var slitsom med mye jobb og lite tid til avslapping. På søndag var jeg og Jeanett hos Hege. Jeg måtte gå hjem for jeg var så kvalm. Jeg tenkte at det var verre enn det pleide, men at det sikkert gikk over bare jeg fikk sove. Så jeg la meg 20.30 og da jeg nesten sov i 22.00 begynte den værste natten noen sinne. Hver eneste halvtime - time kastet jeg opp frem til 07.00 mandag morgen og jeg sov vel ca 1,5 time. I går husker jeg egentlig veldig lite av. Jeg var så trøtt og halvsov hele dagen bortsett fra i går kveld da jeg så top model og ylvis møter veggen.

Heldigvis fikk jeg sove hele natt, men da jeg våknet var jeg fortsatt ikke helt i form og jeg hadde så vondt i magen at jeg såvidt kunne snu meg. Dessuten må jeg gjøre historiefremføringen jeg ikke har begynt på enda. Men ikke helt enda. Jeg har vært våken 2 timer, men nå er jeg så trøtt igjen at jeg må sove litt mer.

Jeg har tenkt en del. Jeg savner Danmark. På søndag la jeg inn filmen fra i sommer. Vi har begynt å planlegge sommeren allerede.
Pappa: Vil dåkkår t Blokhus neste sommar?
Siri og Andy: JAA!!!
<3

Dette har ingen mening. Jeg vil sove.

5 kommentarer:

Anonym sa...

stakkars siri :*

Hilðe sa...

God bedring :)
Fælt med spysjuko :S
(Og lykke te med historien, me sitte på skulen og jobbe for harda livet nå. Haha :p)

Anonym sa...

Nå må du bli frisk og komma på skolen ijen for eg begynne å savna deg skikkli mye nå :/

Go bedring vennen. Elske deg <3

Angela sa...

Håpe du e bedre nå! <3

Valkyrje sa...

Men i dag er Siri tilbake!
<333