mandag 20. oktober 2008

If I could take it away I would

På fredag satt jeg en pizza i ovnen mens jeg hørte på stillheten i huset. Jeg var alene hjemme for helgen. Det første jeg gjorde var å brenne den sistnevnte pizzaen før jeg stresset som en gal for å komme meg til vors hos Aleksander før russekroen. Men alt gikk bra. Christoffer bodde sammen med meg og vi har sett mange filmer og jeg har bevist at jeg kan lage mat.

Denne uka blir som følger:
(Ja, jeg elsker slike lister!!)

Mandag: SLAPPE AV. Christoffer kommer en tur, vi skal se Top Model.
Tirsdag: ID dag, vi slutter tidelig, bør jobbe med historiefremføring.
Onsdag: Øve til gymprøve, kino?, Kanskje en amandatur, det er lenge siden sist.
Torsdag: Øve til gymprøve, OD dag.
Fredag: Sove hos mormor og morfar, xkveld2
Lørdag: xdag, se Otto Jespersen med Mamma, pappa, Christoffer og muligens Daniell. OG JEG KAN SPISE SNOP IGJEN!
Søndag: xdag

Jeg har lyst å redigere film fra Danmark i sommer. Kanskje jeg skal gjøre det hos mormor og morfar på fredag? Det hadde vært koselig. Og kanskje Tina kan få ta en tur, eller jeg til henne. Det er så mye jeg vil gjøre. Tiden går så seint. Neste år blir bra. Jobbe et par dager i uka og lese og skrive ellers. For et deilig år.

8 kommentarer:

Anonym sa...

ka skal du neste år da ?

Hilðe sa...

Hah,ska Floyd se Top Model? xD

Siri sa...

Kristin: Eg ska ha et friår :)

Hilde: Jepp, å han ska etterligna Jan Thomas for meg :)

Valerie sa...

Ehhm... Du vett at d ikkje e ei lista, men ein ukeplan... xD
haha

Valkyrje sa...

Høyrest ut som ei fin helg. :)

Angela sa...

Ka e xkveld? :P

Siri sa...

Val: Whateveeer.

Birte: D va d, sjøl om eg va dødstrøtt.

Angela: ekstra kveld

Angela sa...

Aah, eg forstår ;)