søndag 21. september 2008

Look at this photograph, every time I do it makes me laugh

Bilder fra sommerferien frem til nå:


Middag hos Al, Val og Oda


Verdens cooleste pose!


Jeg sorterer poser


Speilkroken min, som jeg er veldig glad i.


Over sengen min


Endelig hengt opp lammeller


Pakking til Danmark


Prøvde å være prO, I failed.


Meg i min rosa kjole <3


Hege og Jeanett på jentekveld hos Hege



Jentekveld hos Hege, jeg og Oda er fjorttiser.


Oda og Jeanett på sleepover hos Hege


Veldig sunt :)


Jeg har ganske mye klær.



Over pulten min


I love Floyd <3


Fisketur


Fisketur


Meg og en avkuttet Christoffer i bursdagsfest hos Kristine


<3 (men sminken min var litt fucked up da.)


Meg og Al


Linselus


Al, Siri og Christoffer

6 kommentarer:

Anonym sa...

Deiligt det sista bildet xD
Men nAIS oppsett på detta innlegget xD haha

Hilðe sa...

Hahaha. Blogspot e kje alltid lika flink :P

Siri sa...

eg klare kje fiksa d! xD

Valkyrje sa...

Awh. :D
SuperSiri er supersøt.

Hilðe sa...

Hehe, e jo bare kult ;D

Anonym sa...

Så kult! :-D