mandag 15. september 2008

So yesterday

Helgen gikk helt utrolig fort, som vanlig, men denne dagen har gått ganske fort den også til nå. Klokka er allerede 13.00, og skoledagen har bare 2 timer igjen å by på. Jeg tenkte jeg skulle fortelle om helgen min. På fredag kom jeg hjem fra skolen og Oda ringte meg for å spørre om jeg ville møte henne i byen 1 times tid senere. Jeg tenkte hvorfor ikke, det var lenge siden jeg hadde vært på markedet. Så jeg satt ute på trappa til Hege med henne før jeg tok bussen. A kjørte forbi meg da jeg gikk mot markedet så ringte han meg etterpå og plutselig sa han at han var utenfor der jeg var. Så vi møttes og pratet litt, men det var helt okei.

Så gikk jeg og Oda videre og jeg fant noen dødsfine sko, jeg tror jeg vil kjøpe dem. Så tok jeg pappataxi hjem før jeg, Oda og Jeanett gikk til Hege der vi brukte kvelden til å sladre.

Så var det lørdag og jeg måtte stå opp tidlig for å gå på jobb klokken 13.00. Det var litt stressende fordi det var turnering og bursdager osv. Jeg og Jason var dreamteam og det gikk veldig bra. Jeg og Line jobbet sammen den siste timen min og på kvelden tok jeg med meg dyne, nattdrakt, toalettsaker og ting til byttekveld/sleepover hos Hege. Jeg kan legge ut bilder av hva jeg fikk byttet til meg senere i dag, siden jeg sitter på skolen nå.

Oda kom innom i 21.00 tiden fordi varetellingen sluttet tidligere enn forventet. Vi sladret litt mer og så Bare Bea. Oda gikk hjem og jeg, Hege og Jeanett gjorde oss klare til kvelden. Vi la inn madrasser på rommet til Hege og snakket en stund før Jeanett sovnet. Jeg og Hege la oss ikke før 03.30.

Så var det søndag og litt over 11.00 sto jeg opp og gikk ut i stua til Jeanett. Mamma ringte meg snart etterpå og sa at Kjersti var kommet så jeg snek inn til en sovende Hege og hentet tingene mine. Så klippet jeg meg og jeg og pappa skulle på esso, men på fortauet lå mine to venninner så de ble med og kjøpte is. Så kjørte vi hjem igjen og satt oss på fortauet, en stund etterpå hørte vi en stemme bak oss si "E d her dåkkår sitte?" Det viste seg å være Oda, som igjen var fortere ferdig med varetelling. Vi sto der og pratet om stavangerturen vi skal ha i ferien. Oda dro hjem og vi gikk inn til meg pga manglende sol. Så kom Christoffer og Hege og Jeanett stakk hjem for å spisa, mens vi så Stuart på youtube før vi gikk til Hege og så She's the man. Så ble det kveld og nå er jeg ferdig med denne endeløse bablingen.

Plan for denne uka:
Mandag: Gjøre historie og norsklekser, øve til matteprøve. Slappe av. Se Top Model
Tirsdag: Gjøre historie og naturfag lekser. (Kanskje det oppstår noen norsklekser også...) Slappe av.
Onsdag: Gjøre lekser vi har fått til den tid, xkveld.
Torsdag: Christoffer kommer til meg, gå på Amanda med han og Jeanett, muligens flere.
Fredag: Kinarestaurant og kanskje en kinotur.
Lørdag: Jobbe min helt egen vakt på sheiken før første gang. Veldig spennende!
Søndag: Sikkert lekser.

5 kommentarer:

Valkyrje sa...

Gler meg til bilete. :D Og bra det gjekk okay med A-møtet.

Hilðe sa...

Ska du ver aleina på Sheiken?
Hørres ut som ei bra helg. ^^

Anonym sa...

åh, så masse kjekt du har å jørra på da :)

Anonym sa...

"Oda dro hjem og vi gikk inn til meg pga manglende sol."
og "men på fortauet lå mine to venninner så de ble med og kjøpte is"
xD Hahahahah

Siri sa...

Birte: D syns eg o
Hilde: Jepp, pappa e ekstra da, heldigvis.
Krisin: Jaffal litt kjekt, hehe
Al: :)