fredag 12. september 2008

Det finnes ganske mange kjendisblogger.

Tone Damli Aaberge
Christian Stenseng
Sandra Lyng Haugen
Alejandro Fuentes
Kjartan Salvesen
Jourun Stiansen
Sondre Lerche
Carina Dahl fra Big Brother
Lene Alexandra
Maria Mena
Madcon
Marion Raven
Gaute Grøtta Grav
Dansefeber-Adil
Aylar
MTV-Charlotte
Donald Trump
John Mayer
Perez Hilton
Kanye West
Lily Allen
David Beckham
Mary-Kate og Ashley Olsen

Nysgjerrigheten tok tak i meg og jeg bare måtte sjekke ut Aylars blogg, ikke overraskende var det bare bilder og ingen tekst, utenom profilteksten som fortalte at hun var norges nr 1 kjendis og media-personlighet.
Lene Alexsandra derimot hadde mye tekst, men den var ikke skrevet av henne selv, men Camilla Pihl som viste seg å være redaktøren til Girlfriend.no som inneholder flere av bloggene ovenfor. Hva er vits å ha en blogg hvis du ikke skal skrive på den?

Vi har bloggprosjekt btw. Jeg og Birte, i fordypningsoppgave. Det er ganske gøy egentlig. Ikke som visse andre som skriver om kommunikasjon som har forandret seg over årene...

Nå har klassen vært helt barnehage. Jeg har vondt i halsen av latter.

4 kommentarer:

Valkyrje sa...

"Alexsandra"? :P

Me har så utruleg bra prosjekt, lissom.

Anonym sa...

Eg synes bloggen din e kjekkere en kjendisblogger. Me skrive om barne-tv, det er også gøy :)

Anonym sa...

blogg prosjekt virke nesten lika gøy som barne-tv:)

Anonym sa...

"Ikke som visse andre som skriver om kommunikasjon som har forandret seg over årene..." xD hahaha
Bra! Må ta an mens han e "fersk", ellers prelle d bara rett av an xD