tirsdag 9. september 2008

I can't sleep

Påbygg har drept meg. I dag sovnet jeg med naturfagleksene på benken og våknet ikke en gang av mobilens desperate skriking etter oppmerksomhet. Da jeg våknet måtte jeg sende melding til Hege for å si at jeg ble senere, som om jeg ikke har avvist henne nok pga alt det andre som opptar livet mitt akkurat nå, dårlig samvittighet stakk i meg, men jeg tenkte at hun forsto sikkert. Etter 2 timer med halvsoving og litt småprat dro jeg hjem igjen for å kaste meg over oppgavene om nordlys, jeg svarte på alle bortsett fra en. Ellers må jeg dusje snart før jeg skal lese historie og ta kveld.

Jeg og Christoffer har vært sammen 2 måneder i dag, sånn.. på ekte, eller hva jeg skal si. Alt har vært så komplisert. Han ga meg en rose på skolen i dag og det var så søtt.

Jeg er bare så sykt sliten. Jeg tror jeg må ta et friår etter dette. Det blir herlig. Men jeg gleder meg til jul da. Heldigvis har jeg verdens søteste mormor:
ღ.•*♫*•§!r! <3 Christoffer•*♫*•.ღ sier:
hei mormor
Inger sier:
hei vennen min
Inger sier:
har du d bra?, ok her besten e på Fjon
ღ.•*♫*•§!r! <3 Christoffer•*♫*•.ღ sier:
eg e sliten av skolen
Inger sier:
i mårå skal eg på senior data klubb kl 11,00 på Norhuset
ღ.•*♫*•§!r! <3 Christoffer•*♫*•.ღ sier:
glede du deg t d ?
Inger sier:
huf da e der så mye å gjøra på skolen da
ღ.•*♫*•§!r! <3 Christoffer•*♫*•.ღ sier:
ja masse..
Inger sier:
ja eg syns d e kjekt der borte så e d veldig sosialt
ღ.•*♫*•§!r! <3 Christoffer•*♫*•.ღ sier:
så bra
Inger sier:
du må sova godt om nettene når d e mye arbei på skolen
ღ.•*♫*•§!r! <3 Christoffer•*♫*•.ღ sier:
ja, eg prøve på d
Inger sier:
å så må du ikke stressa når du arbeide, du må tenka posetivt, å tenka at d jelle ikke livet, men fremtiå di
ღ.•*♫*•§!r! <3 Christoffer•*♫*•.ღ sier:
ja
ღ.•*♫*•§!r! <3 Christoffer•*♫*•.ღ sier:
e kje d live da?
Inger sier:
jo men ikkje i rette forstan , stresse du så mye i arbeidet så kan live bli kort, men lere du deg te å roa ner på et vis, går d bedre
ღ.•*♫*•§!r! <3 Christoffer•*♫*•.ღ sier:
ja d e sant
Inger sier:
då kan du få et langt liv me å kosa deg i verdagen på en måte , ikke se formye bak over, men gleda deg te d som komme, å du kan få te
ღ.•*♫*•§!r! <3 Christoffer•*♫*•.ღ sier:
ja
Inger sier:
det du kan få te
Inger sier:

ღ.•*♫*•§!r! <3 Christoffer•*♫*•.ღ sier:
ja
Inger sier:
nå må eg finna meg noe å drikka, e tyste så får eg ta meg en rykert, vennen min , gled deg over hverdagen , for d e dei det e mest av, klem så lenge
ღ.•*♫*•§!r! <3 Christoffer•*♫*•.ღ sier:
klem
ღ.•*♫*•§!r! <3 Christoffer•*♫*•.ღ sier:
gla i deg mormor
ღ.•*♫*•§!r! <3 Christoffer•*♫*•.ღ sier:

Inger sier:
gla i deg o gudle mit, klem så lenge hils di andre, å han christoffer
ღ.•*♫*•§!r! <3 Christoffer•*♫*•.ღ sier:
ja

Så var det en den smilyer inni der, men gidder ikke fylle dem inn. :)

Hvis dere har lite å gjøre og kanskje vil ha en god latter:
http://www.youtube.com/watch?v=DsjGMDJNOMg&feature=related

Dere må kopiere den, for jeg fikk ikke til å legge til link. Det slutten som er best, btw. xD Kanskje jeg har dårlig humor, men.

6 kommentarer:

Valerie sa...

Omg, hu skrive på dialekt!!! <3

Valkyrje sa...

Aaawh, så utruleg skjønt av henne! :D

Og eg må skrive det her òg: ei raud rose tyder "jeg begjærer deg", så hah!

Hilðe sa...

Haha, hipp mormor du har :p

Anonym sa...

Du og Christoffer e søte :)

Angela sa...

Joda, sånn kan det gå.. (filmen)

Eg e utslitt eg O! Hvis du lurte liksom :P

Siri sa...

Elisabeth: I know :D

Birte: Hu e jo søt :) eg ska sei d t han nå, for eg hadde glømt d.

Hilde: Jepp ;)

Kristin: Takk :) Det e du å Simon o!

Angela: Off... komme du t haugesund snart? <3