torsdag 28. august 2008

A fly on the wall

Torsdag er en deilig dag. En deilige mediadag, med 4 timer på slutten av dagen. Jeg hadde elsket dette året, det hadde jeg virkelig. Hvis vi hadde hatt mer motiverende lærere, spesielt Ragnhild. Jeg savner Ragnhild. Hun var innom i går. Det var koselig, men også trist. For jeg vet at hun kommer ikke smilende inn i klasserommet igjen.

Akkurat som å sitte i mediaklasserommene, istedet for 232. Dette virker kanskje som småtteri, men det er ikke det. Det er rart og ja, ting forandrer seg, men hvorfor kan aldri det som er dårlig forandre seg til det bedre istedenfor til det verre?

Jeg overdriver, såklart. Ting fungerer bra. Jeg har det bedre nå enn på lenge. Men det er så vanskelig å motivere seg på skolen, og dette er det siste året mitt. Jeg skal gjøre lekser i dag, både natur og miljø og historie.

Om 45 minutt kommer en dame for å fortelle oss om UB, ungdomsbedrift. Kanskje det er interessant. Jeg håper det. Har lyst å finne noe konkret å jobbe med nå, selv om blogging, sladring og ligge i armene til Christoffer å halvsove er vel og bra så er det kanskje påtide å jobbe litt i mediatimene?

Jeg brukte 300 kr på glitter i går. Såklart ødela jeg det ene smykket jeg kjøpte i friminuttet. Typisk meg..

7 kommentarer:

Valkyrje sa...

Ja, I know, eg saknar Ragnhild så utruleg mykje, det burde ikkje vere mogleg. Og Sværen, og Våga! (Jada, eg veit me ikkje har engelsk i år, men likevel.)

Føler mest motivasjon i historie og matematikk nowadays. I media har eg no clue om kva eg skal gjere.

Siri sa...

Førsta åre hadde me så bra lererar, sko ønska me hadde hatt d omvendt.

Hilðe sa...

Aff, me får motivera kvarandre. :)
Ka sa Ragnhild? Synd eg ikkje va her då ;/

Valkyrje sa...

Ja! Men trur det er viktig å ha det i fyrste året òg, slik at ein ikkje vert heilt motlaus.

Siri sa...

hu sa kje så mye, ønska oss lykke t osv. hu va litt stressa av den nye jobben sin.

Angela sa...

Torsdagen e den VERSTE dagen me har!!! 1 time matte, 3 timar historie og te slutt 4 timar norsk!! :S Megabajs! E det bare Åkra så hadde ub i 2. klasse? :O
Ingen på Laksevåg vett ka det e heller .. xD

Valkyrje sa...

Me hadde det på ein måte i fjor, då me hadde ansvar for å lage årboka.