fredag 8. august 2008

But through my tears breaks a blinding light

Hei søtinger, nå sitter jeg i auditoriet på forfatterskolen, og jeg må finne ut hva jeg skal lese høyt i novellen min for 45 andre senere, og det blir skummelt det. Men jeg er ferdig. Atle Næss har sagt at jeg har veldig gode språklige bilder i tekstene mine, og han avslørte at han ikke var helt for ideen min, men han sa jeg hatt fått det til bra. Jeg har fått skryt her, det negative har vært fult mulig å fikse på.

I går var min siste kveld her. For senere i kveld blir jeg hentet så skal jeg tilbake til Løkken for i natt. Det blir helt ubeskrivelig trist. Jeg tror jeg har forelsket meg litt i folkene her, akkurat som de gode vennene mine i klassen. Det er sånn at jeg skulle ønske at jeg kunne ta dem med meg til Haugesund og ta dem inn i klassen min.

I natt satt jeg, Siri 2, Ragnhild, Simen, Martine, EK, Tobias, Marianne, Patrik og Vilde på gangen og var sosiale og spiste sjokolade og ble hyperaktive. Veldig mange og-er. Men whatever. Jeg gikk 02.30 ca for å få litt søvn, og ble overrasket over at jeg var den første som kom til rommet.

Nå sitter jeg, Siri 2, Ragnhild, Marianne, Johanne, Vilde og Simen i gangen og blokkerer for de som vil forbi, nei da. De kommer forbi, vi sitter på madrasser og har det morsomt. Alle her er så fantastiske. Jeg skal blogge om dem når jeg er mer konsentrert altså. Nå er jeg trøtt.

Snart skal vi spise lunsj, så skal vi ned til byen, i går kjøpte jeg en veske til å ha på skolen. Men det var litt teit sa Christoffer siden vi får pc da. Haha, jeg er så teit. Nå skal jeg på nøkkeljakt til rommet for å låse inn pcen min og slikt.

Snakkes bitches ;)

Ragnhild: Me e lurt. Detta e kje forfattarskole, men mentalsykehus!

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Høyrest ut som eit mighty bra mentalsjukehus. :D

Hilðe sa...

Åå, så kjekt du har det! :D

Angela sa...

Sko ønska eg kunne vore på det mentalsjukehuset.. :P Lika kje heilt det eg e på nå.. xD