mandag 25. august 2008

There you go

Kjære medbloggere/venner/uvenner/fiender/idioter/søtinger osvosvosv

Jeg har MEDIA <3 Mandag er fra nå min yndlings skoledag. Den har 2 timer matte, jeg klarte alle oppgavene vi hadde i dag, det var skikkelig digg. Så har vi media 6 timer.

Nå tar Birte "den stygge testen". Utvik henger over pulten vår. Christoffer ser på meg. Hilde ser på Birte. Aleksander tar også "den stygge testen".

Det er lenge siden jeg har blogget nå. CHRISTOFFER GÅR! That bitch. Jaja. Han ville heller ha Utvik enn meg. Kanskje han syns han har finere hår :) Anyways, ja, det er lenge siden jeg har blogget. Jeg skal fortsatt skrive om forfatterskolenvennene mine, men ikke helt enda. Siden nå vil jeg bare bable sånn på ekte mediavis.

Det var så deilig med helg. Jeg jobbet fredag, sov lenge, møtte Ragnhild (en av mine venner fra forfatterskolen) på amanda, var med Christoffer, han gikk, jeg slappet av, laget kake, Jeanett kom, spiste sjokolade, gikk tur, spiste kake og så Tommys inferno, bablet, hun gikk, jeg la meg, voknet opp, så kaptein sabeltann, gikk tur med Oda, spiste middag, Christoffer kom på besøk, så bablet og så kaptein sabeltann, han gikk, jeg dusjet og la meg. Det gikk veldig fort.

Nå kom Christoffer tilbake. Men jeg vil ikke snakke med han fordi han valgte Utvik istedenfor meg, og det gjør han faktisk nå også. De skal snakke med Geir Magne tydeligvis. Nå så han på meg 1 sek. Utvik stakk trynet helt opp i pcen min, og de plager meg. "HERREGUD!" sa Christoffer nå. "Hvis du publiserer dette syns jeg synd på deg." Men han er ikke normal.

"Skjerp deg!" sa han. Nå er han sur og vil ikke snakke med meg :)

Jeg har savnet denne bloggingen, om ingen verdens ting. Mediablogging. Det er livet.

5 kommentarer:

Valkyrje sa...

Føler det kjem til å verta mykje måndag- og torsdagsblogging. :P

Anonym sa...

Eg digge Siri.

Hilðe sa...

Oje! ;P
Haha, Utvik har ganske fint hår då xD
Lalalaaaa, jeg kjeeeeder mej! :P Taha.
Eg sko egentlig sei nåke aent òg.

Siri sa...

birte: ja det tror eg o.

oda: siri digge deg o.

hilde: ka då da? xD

Kristin sa...

Mandager e best;D Tenk hvis me hadde hatt masse allmenn-fag, då hadde det blitt lekser i helgå, men ikke nå du. Slem christoffer e ;O