mandag 9. juni 2008

You're doing it well

Nå er det eksamenstid. Jeg og Alice har grodd point shop og kantinen, men allikevel er jeg godt i gang med produktet mitt. Jeg skriver en reportasje om en psykolog med navn Synne.

Jeg håper pappa gidder å kjøre meg til Oasen i dag, jeg skal se på kjole til sommerballet selv om jeg egentlig snart er blakk. Og sko da. Alltid sko. Jeg er blitt veldig jentete dette året, brydde meg om sko, kjoler og bukser, greier jeg hatet før. Men i det hele tatt er jeg blitt mer voksen, men ikke helt, og det vil jeg aldri bli heller.

Livet går på skinner akkurat nå. Det er få ting som gjør vondt, selv om de tingene gjør fryktelig vondt, men det er flere positive enn negative. Det er snart ferie, er feks en av dem. Om 2 timer er det faktisk bare 7 skoledager igjen, kanskje enda mindre, det spørs om det blir eksamen eller ikke i allmenn. Jeg vil så gjerne ha ferie nå. Sove lenge, være lenge oppe, være med venner, ha det gøy.

Det er bare 39 dager til vi skal til Danmark, og etter 2 uker (Som garantert blir fantastiske) er det forfatterskole, og jeg gleder meg. Jeg vil dette. Dette er livet mitt. Jeg elsker det!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snart ferieeeee. Var litt smådeppa da jeg kom på skolen i dag, men da jeg fant ut at ferien var cirka en uke unna, da ble det jo helt klart andre boller.

Ferieeee. "Ka é ferie? E det vanskelig?" (Gulars)

Hilðe sa...

Wohooo!:D

Valkyrje sa...

YAY! :D

Angela sa...

Kossen eksamen dåkke hadde da? Lett hadde me fått stryk hvis me hadde blogga!!