tirsdag 24. juni 2008

You're the badest little thing I've ever seen.

Det er så grusomt å savne noen. I dag har jeg savnet ham. Jeg har savnet ham så sykt. Det er lenge siden det har gjort så vondt. Jeg tror det som trigget alt var i går da jeg og Oda var på amanda og jeg så en som lignet noe helt sinnsykt og jeg gikk rundt med en knute i magen helt til jeg fant ut at det var faktisk feil person, og i dag da jeg ryddet rommet (Ja, jeg ryddet videre, omg) og jeg skulle legge en mappe oppi en boks. Og der lå tegningen. Jeg tenkte ikke så mye på det før senere på dagen da jeg var ganske sur og lei. Da jeg var på amanda med Oda og Jeanett fikk de høre det. Jeg bare klaget over alt og var ganske teit, slik jeg var hele tiden før. Men det som tok kaka var da jeg så på videoer fra en artist jeg likte godt da jeg var yngre, og gjett hvem han lignet helt sykt på? Ikke hele tiden, men uttrykkene og litt utseendemessig av og til. Men det er så lite som skal til. Jeg tror ting blir mye bedre om jeg bare kunne gråte. Jeg klarer bare ikke. Jeg prøver å lukte på parfymen og tenke mer, men det går ikke. Han valgte noen andre. Nå har det gått over 10 måneder. Dette er bare for sykt!

3 kommentarer:

Hilðe sa...

Off :/
Teite, teite fyr! DRa deg ut av Siri sitt håve!!

Valkyrje sa...

*held rundt*

Anonym sa...

Awh. Heart you.