lørdag 14. juni 2008

This innocence is brilliant

Hei dere,

Jeg vet jeg har vært litt utav bloggingen i det siste, ikke som før da det var "nå har vi ptf.", men det er kanskje likegreit egentlig.

Bare så dere vet det kom jeg over eksamenskarakteren min morgenen min etterpå, jeg mener, WHATEVER. Det var bare media. Hvis det hadde vært norsk hadde jeg kanskje vært litt mer trist, så ja. Samme det.

Ellers har jeg fått min første bursdagsgave i dag. Den fikk jeg av mamma og pappa, nemlig en ny ballkjole. Den er nydelig. Jeg skal legge ut bilde på facebook på fredag, for jeg skal ta bilde av den på torsdag med meg i.

Jeg gleder meg til ballet. Jeg gleder meg egentlig til mye. Denne sommeren er full av greier som blir digg, men det har nevnt sikkert tusen ganger allerede. Det er bare 4 dager igjen før mitt andre år på vardafjell er over, og la meg si en ting: Det skal bli så jævlig deilig. Jeg er så lei at jeg får lyst å takke nei til tredjeåret og drite i skolen for alltid, men det kan jeg jo selvfølgelig ikke. Jeg skal jo studere litteratur etter på. Aller helst er det skrivekunst akademiet i bergen, men det er nok noen år til jeg klarer (kanskje det aldri går) å komme inn der, men det bryr jeg meg ikke om nå.

Nå bryr jeg meg om sommerferien jeg skal mye gøy, og noe skummelt (forfatterskolen).

Og btw besøk:

www.supahsitat.blogspot.com

;)

7 kommentarer:

Hilðe sa...

Gratla med ny kjole! :D Gleda meg te å sjå an ;P

Me ska nok øveleva det sista året på Vardafjell òg, tenk; me e øve halvveis!! :o

Anonym sa...

Herreguuud, jeg klarer ikke å lese på sitatsiden din. Jeg har feber, så da flirer jeg av ingenting. Holder derfor på å le meg ihjel, får nesten ikke puste. Tommy klarer ikke å konsentrere seg. xD

Må lese resten en annen dag.

Siri sa...

Hilde: Takk, :) ska du på balle?
ja eg vet. me klare oss vel.

Oda: Off, god bedring. Du får lesa videra seinare ja :)

Valkyrje sa...

Men eg vil jo sjå bilete nooo!


Og <3 på SupahSitat. :D

Hilðe sa...

Nei,ska kje det :P xD

Angela sa...

E det Supreme Summer ballet? :P Eg O ska visst der jahm.. Håpe me møtes ;) (L)

Hilðe sa...

BILDER!!!:D