fredag 20. juni 2008

I really don't feel the way I once felt about you.

Det er sommerferie. Det er sykt. Det er faktisk sommerferie. Men det regner. Ute og inne. I går var det sommerball. Det regnet da også, jeg hadde fått i meg litt for mye, i begynnelsen var jeg bare kvalm, heldigvis gikk det over og jeg ble i godt humør. Det føles som jeg har danset i 2 dager, beina mine verker litt enda. Men det var gøy og stasje seg opp. Og jeg klarte faktisk å ikke tryne med mine nydelige hvite sko. Det var en ganske grei kveld, tok ikke så mange bilder, glemte selvfølgelig å ta bilde av meg i kjolen sånn skikkelig. Men her er et par i hvert fall:







I kveld skal jeg jobbe 8 timer. Kan ikke si jeg gleder meg.

5 kommentarer:

Hilðe sa...

Det såg jo bra ut det :P Ska du jobba masse i ferien?

Valkyrje sa...

Looking good, babe. :D

Men eg vil sjå heilfigurbilete! *whine*

Siri sa...

Hilde: Naj, dei trenge meg kje om sommaren. bare når eg ska på opplæring t å stenga sjøl osv.

Birte: Ska ta d ein aen gong :) ska gå i kjole mer i sommar :D

Angela sa...

Oi oi.. :P Knall kjekt på ball! :D
I natt jobba eg i 8,5 timer, med STAPPA med dritass kunder. Va hima litt øve halv 6.. Sove 2 timar og ska på jobb i natt O.. :P
men penger blir det jaffal då.

Vil du kje jobba i sommer eller får du kje? :)

Siri sa...

Angela: off stakkar deg :S
eg både og. men når d e sommar å sånn komme d lite folk på sheiken så då e d ikkje behov for meg der.