torsdag 3. mai 2007

Matte suckzzzz

Jaja, i dag var det klart for mattetentamen. Jeg var skikkelig dårlig i går. Full panikk i hjernen. Mamma og pappa måtte roe meg. Jeg var en av de siste som gikk. *Stolt* Orket ikke se igjennom da. Var så sliten og lei. Ryggen min verket som bare helvete. Nå er det snart helg i hvert fall, som Hilde sa.

Pappa hentet meg for det var 40 minutt til bussen gikk eller noe. Da jeg skulle møte ham så gikk bussen forbi allikevel XD. Jaja, han hentet meg i mongobussen, så handlet vi før vi kjørte hjem. Er skikkelig sliten i hodet. Håper noen har tid til meg i dag, for jeg er så lei av å sitte her alene å kope hele tida. Da blir dette 4 dagen på rad. Bortsett fra den amandaturen med Hege og Jeanett.

Det eneste positive er den nye Married with children sessongen vi fikk i posten for noen dager siden. Ler meg ihjel av det.

På lørdag skal jeg klippe meg. Gleder meg så sinnsykt. Håret mitt er ikke noe som helst fint nå for tida. Får lyst å rive det av, av og til. Det passer ikke ansiktet og luggen vil ikke ligge fint. Det går ikke an å stelle det nesten.

Lurer på når vi slutter på skolen i morgen egentlig. Vi må redigere filmen vår. Må huske å ta med sangen, haha! Må filme litt og. Stress. Liker ikke ptf så veldig godt. Akkurat nå ser jeg skikkelig frem til sommeren. Men det kommer til å bli skikkelig ensomt uten godgjengen fra klassen :/

Nå skal jeg telle hvor mange dager det er til bursdagen min. Det ble 76 med i dag. Men man kan ikke stole på min regning alltid heller.

Grr.. Hva skal jeg gjøre på i dag? :S Får gi Leo mat og ut på gresset.

See ya biatchez!

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Eg ser òg fram til sommaren, det skal verta herleg. <3 Og eg har totalt øydelagt kappemuskelen/skuldra mine, så heile øvre delen av ryggen min og nakken og alt er heilt destroyed. Yes, kjempegøy!
Håpar matten gjekk bra for deg, darling. :)