søndag 6. mai 2007

Throw yourself away

"So keep the way you're feeling anonymous
And hide it all until the day you die"

Jeg er i et rart humør i dag. Gråter for ingenting. Det begynte i dag morges etter å ha lest 2 inuyasha bøker. Jeg satt meg opp i senga og så meg rundt, tok frem mobilen og spilte det teite spillet jeg er blitt hekta på, mens jeg tenkte. Så bare begynte jeg å gråte av alle tankene og skøv dem bort. Sjekket speilbildet før jeg turte å gå ned å lage frokost. Mamma strøk meg over ryggen og spurte hvordan formen var. Jeg sa den kunne jo vært bedre. Hun skal bestille legetime i morgen. Da jeg kom opp svelget jeg hardt og prøvde å ikke tenke mer på slangen i magen og spiste de 2 skivene mine mens jeg så på Angel.

Så jeg så altså på Angel da. I 4 timer eller noe slikt. Ble så hekta, ville se alle episodene med Angelus for de som har sett serien eller Buffy. Jeg merket hvor kvalm jeg var. Det var varmt. Jeg hadde hatt pcen oppå dyna så jeg slo av tven og bar pcen inn på rommet og deretter dyna før jeg gikk ned å kledde på meg å fikset håret. Jeg har klippet meg btw. Så skulle jeg gå opp igjen og pappa sa det var middag om 10 minutt. Jeg kjente nok en kvalmebølge skylle over meg. Da vi skulle spise var jeg helt rar i kroppen.

Pappa hadde laget egne kjøttboller til meg, av storfekjøtt, som jeg tåler. Det virket som han hadde brukt lang tid på dem. Jeg tok en og en potet. Smakte på den. Han fulgte med. Jeg sa det smakte rart. Han ble litt sur, men jeg tvang meg til å spise og sa de var greie nok. Hvis jeg hadde sagt de var gode hadde han jo laget dem flere ganger... På slutten føltes det ut som jeg skulle spy over hele bordet. Jeg var skikkelig varm og hadde vondt i hodet. Pappa virket lei seg for at jeg ikke likte middagen han hadde strevd med. Jeg gikk opp på rommet og la meg i senga og gråt at dårlig samvittighet. Han hadde jo prøvd så hardt for meg. Jeg gleder meg litt til å komme til legen og.

Det er rart at det er blitt det eneste jeg har å se frem til. Jeg gleder meg ikke til sommerferien lengre. Men jeg vil heller ha den enn å gå på skolen. Men samtidig vil jeg gå på skolen for det er den eneste måten jeg klarer å våkne på. Jeg gruer meg til det blir varmt, det forsterker kvalmen så kolosalt. Jeg har en dårlig følelse om de neste ukene. Jeg er så vrak.

5 kommentarer:

Hilðe sa...

Blir lei meg eg nå :(
E kje no gøy at du ska ha det så vondt!:/ Håpe di finne ut av det denna gongen då. Syns du e tapper eg:D

Siri sa...

aww :) takk! Du e den første så har sakt det :)

Hilðe sa...

Næh :o

Tapper du, Siri.

Sånn, nå e eg den andre og xD

Valkyrje sa...

Stakkars. :( *klemmar Siri min* Og Hilde har rett, du ER tapper.

Siri sa...

XD Nice Hilde.
*klemmepå Birte*