søndag 27. mai 2007

Horoskop

Dette fant jeg nettopp:
Du og en du er glad i får seg kanskje en smekk midt i en vanskelig situasjon, men det er ikke annet å forvente. Tro det eller ei- dere kommer gjennom dette og alt vil bli bedre.


Haha jeg glemte å nevne marerittet jeg hadde i natt i forrige innlegget XDDD Det er det teiteste ! Jeg drømte at den gamle norsklæreren vår kom på besøk til skolen... som.. var en sump.. xD Og vi satt i engelsktimen og Våga spurte meg: Hvordan syns du engelsken går Siri?
Jeg: *rødmer* Ikke så bra...
Han, med veldig sint stemme: Det er jeg helt enig i!

Jeg var bare så trist når jeg våknet, men så var det jo bare en drøm. Haha! Jeg er så rar ^^

4 kommentarer:

Valkyrje sa...

Våga rulez, i draumar og alt. :D

Valkyrje sa...

(Men det var jo ganske slemt sagt av han. xD)

Siri sa...

vet, eg va så lei meg når eg våkna da xD

Valkyrje sa...

Stakkars Siri. :(