mandag 7. mai 2007

Love me or hate me

"Love me or hate me, it's still an obsession.
Love me or hate me, that is the question.
If you love me then thank you!
If you hate me then fuck you!"

I dag har vært en ganske rolig da. Den begynte med noe kanskje Hilde liker. Bjørg spurte Alice om hun hadde hørt om det med Hilde på fredag og Alice sa ja, det hadde hun. Vi skulle akkurat til å gå ned trappene til naturfagen.
Bjørg: Stakkar hu va heilt grønn i tryne.
Siri: Hennas største drøm?

Haha!

Så var dagen igjen igjen. Natur og miljøen tok jo helt av. Herregud sier bare jeg. Tror ikke jeg skal kommentere mer enn det for denne gangen.

Mediatimene gikk til å mase på Floyd og Heine om å bli dyttet inntil vegger og trær som elskere. Det ble veldig bra. Floyd følte seg nok nokså uttilpass. Jeg og, men det var ikke så gale som da det var meg og bestekompisen min Sveinung jeg dyttet ned i senga og kløv over... Filmen ser bra ut til nå da. Fornøyd jeg.

Ellers har jeg spilt litt Heroes i dag. Fikk Floyd sitt. Moro :) Ble kjempeglad. Så har jeg skrevet litt på engelsken da. Kjeeeedelig. Varer ikke 2 minutt en gang. Må nesten le jeg. Fremføring i morgen og alt. Og ikke nok med det! Jeg tror vi får mattetentamen tilbake!!! Håper i hvertfall det. Hater å vente på den.

Fikk legetime på fredag. Det værste jeg vet er å sitte alene på det jævla venterommet og komme for sent til timen. Sånn var det i hvert fall forrige gang. Holdt jo på å besvime av redsel. Er så pingle. Men er det ikke alltid sånn at vi er redd for det ukjente?

Egentlig har ikke dette vært en bra dag i det hele tatt når man tenker over det... I morgen gjør jeg det kanskje.

7 kommentarer:

Kristin sa...

filmen dåkkas va nice :D

Valkyrje sa...

Når er legetimen på fredag?

Siri sa...

hihi takk kristin :D

den e hall 10 :/

Valkyrje sa...

Eg kan spørje om eg kan vere med deg?

Siri sa...

Takk Birte, men Alice ska :) tror me ska filma den dagen så då går me bare ner der å sånn så filme me ittepå.

Hilðe sa...

Huhu, va bare synd eg ikkje va istand te å nyta grønnfargen ^^

Filmen dåkkas va kul! :D

Valkyrje sa...

Ok. Håpar det går bra og at legane kan finne ut noko. :)