lørdag 26. mai 2007

No more sorrow

"I had hope
I believed
But I'm beginning to think
that I've been decieved

You will pay for what you've done

No no more sorrow
I've paid for your mistakes
You're time is borrowed
Your time has come to be replaced"

Evigheter siden sist da, husker ikke alt som har skjedd. Har fått time på ultralyd den 6 juni, da skal jeg sjekke innvolene mine. Jippi. *himle med øynene*

Denne helga begynte dårlig, men har utviklet seg til å bli en av de beste på evigheter. På fredag så gikk jeg til Jeanett i 20.00 tida og vi pratet, så film og stappet i oss allslags usunne saker. Jeg har ikke ledd så mye på lenge. Når jeg og Hege er i samme rom er det umulig og ikke lage tull utav det. Pappa ringte meg i 23.30 tida og lurte på "Hvor i helvete jeg var". Så var han sur fordi jeg ikke kom hjem før... men sånn er nå han. Jeg og Hege gikk hjem 23.45. Han var fortsatt sur da. Og jeg sa at han ikke kunne være sur for det når han ikke hadde sagt når jeg skulle komme hjem en gang.

I dag våknet jeg i 10.30 tida og var ganske uthvilt. Tok en dusj, mens jeg halvsov. Vannet var varmt og jeg var skikkelig avslappet. Så spiste jeg litt før jeg og pappa kjørte ned på rema. Jeg måtte passe på at han kjøpte sminkefjerner til meg. Så ringte Oda og spurte om vi ikke kunne ta en tur på amanda. Jo da, sa jeg og møtte henne der. På vero moda kjøpte jeg ei sommerjakke i svart, den var nedsatt fra 399 til 100 kr. Hege ringte meg idet jeg prøvde den. Hun lurte på hvor jeg var blitt av, vi skulle egentlig møtes kl 14.00 for å gå til byen men de stengte jo så tidelig i dag så jeg trodde vi skulle møtes på ettermiddagen istedet. Så jeg fikk dårlig samvittighet, men det gjorde heldigvis ikke noe. Jeg og Oda streifet amanda en stund før vi fikk pappa til å hente oss. Det var en kraftig regnbøye. Hun var med meg inn litt og vi pratet før hun måtte gå.

Så stakk jeg til Jeanett senere og vi laget brownees og pizza og det var moro for alle som kjenner meg vet hvor dårlig jeg er på kjøkkenet. Jeg og Hege var kjøttdeigstekemestere. Hah! Så fikset Chris Daniel dvdspilleren til oss og vi så en koselig film, den var veldig trist og da. Hege kilte meg og det var ikke gøy! Pluss at hun skremte meg 2 ganger. Så var klokka blitt 23.00 og vi bestemte oss for å ta turen hjem. Alle var slitne. Men vi tok selvfølgelig av på veien hjem. Jeg tok et bilde av Hege i bakken vår akkurat idet en guttegjeng kjørte forbi. Du kan si de kjørte sakte nedover for å se på oss. Vi holdt på å dø av latter og fortet oss oppover. Vi virket sikkert ganske påvirket. Men jeg trenger ikke alkohol for å ha det gøy.

Så sitter jeg her da. Bestemte meg for at nå var det på tide med en blogg. Floyd ringte meg, han virket veldig glad. Jeg smilte lenge etter samtalen. Han hadde møtt Oda på vormedalsfesten. Hun gledet seg i hvert fall masse. Hørtes ut som det var liv, jeg hørte han dårlig.

Jeg er ganske kvalm i kveld. Har spist brownee og sjokolade i dag, tenkte at jeg skulle drite i det i dag. Det var verdt det for jeg var i lykkerus idet jeg kjente den herlige smaken igjen, men det begynner å gi seg, heldigvis. Skal snart legge meg og sove.

I morgen skal vi ha fotodag, det blir kjempegøy! Jeg og Jeanett har tvunget Hege til å stå opp kl 13.00 for at vi skal få god tid. Hun skal i selskap på ettermiddagen, så skal vi se film igjen om kvelden, så det blir nok koselig.

Men allikevel vet jeg jo at alt er feil.

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Awh, så bra at du har hatt gode dagar! Sånn eigentleg, trass i alt. :) *klemmar*