mandag 30. april 2007

Unnskyldning og dagen i dag

Jeg vet jeg reagerte veldig sterkt i det forrige innlegget mitt. Beklager hvis det var noen som tok seg skikkelig nær av det. Jeg var veldig sint da jeg skrev det.

Selvfølgelig vet jeg at ikke alle mener det, men det som plager meg er at 250 av 500 menn kan synes det. Hvem oppdro dem? Hvem har de spurt? Det er jo helt grusomt å høre fra sine landsmenn! Jeg blir helt matt jeg, som pappa sier av og til.

Uansett: Beklager jeg til dem det ikke gjelder :)

Dagen i dag har vært morsomt på en kjedelig måte. Den begynte med at jeg og Bjørg annkom skolen litt før 08.00 der vi møtte en del av klassen. Plutselig gikk alle til engelsk klasserommet, til og med jeg, som såvidt hadde vært på skolen forrige uke pga prosjekt, visste vi skulle møtes i klasserommet. Det jeg ikke visste var at vi begynte 08.30. Kjipt.

Våga pratet med oss i ca 1 time eller noe før vi fikk begynne å jobbe, men de som kjenner meg vet godt at det ikke ble særlig med jobbing. Jeg og Birte satt og pratet mens vi surfet rundt. Jeg plaget også Hilde en god del. Prøvde desperat å få være med i bloggen hennes, som jeg forøvrig er skikkelig fan av. Hehe. Vi skulle egentlig ikke få gå før 11.00 men fikk gå en halvtime før. Jeg tok bussen hjem.

Det er noe eget med å ta buss. Solen skinte og det var varmt. Jeg elsker å se på gamle damer som sitter å prater sammen og ler. Håper jeg er en av dem en dag og Alice sitter ved siden av meg. Det var rart å sitte der uten henne i dag. Jeg tenkte mye på henne. Hun hadde kastet opp i natt. Jeg lurte på om jeg bare skulle ta bussen til henne å gi henne arkene vi hadde fått ut, men jeg var for sliten til å gå hjem etterpå. Pappa sa han kunne kjøre ned i ettermiddag, men det ville han selvfølgelig ikke senere for han skulle jobbe. Jeg gir dem i morgen.

Da jeg kom hjem tenkte jeg over engelsken og matten. I morgen MÅ jeg øve til mattetentamen. Jeg har så lyst på 4, men jeg er så laaat. Uansett hadde jeg det morsomt på msn med å prate med Jørgen, som alltid er en glede.

Jeg prøvde å få Oda med meg på msn men hun skulle på Yes så jeg spurte Sigbjørn, men han kunne ikke. Så jeg ringte Jeanett og spurte om hun og Hege ble med og det ble de. Jeg hadde et shoppekick, men kjøpte bare en herlig genser. Det er ubeskrivelig vanskelig å kjøpe klær uten Alice, hun er så brutalt ærlig hvis noe er stygt og nesten tvinger meg til å kjøpe det hun syns er fint på meg. Jeg kjøpte genseren uansett, den var så kul. Den har motiv fra min nyeste t-skjorte på ryggen. Hilde fortalte om den da hun så t-skjorta. Pappa betalte 300 av den og hadde fått 50 kr av mamma før så jeg betalte bare 50 selv. Og nå tenker alle BORTSKJEMT! men jeg trengte faktisk en genser. Og pappa likte den for en gang skyld, til og med mamma selv om det var dødningshode bakpå.

Så gikk vi rundt og tullet på amanda. Jeg og Hege har ekstremt dårlig humor. Jeg gråt av latter mot slutten. I morgen skal vi kanskje scrappe litt og fotodag til helga. Gleder meg masse. Håper Alice er frisk sånn at hun kan joine oss. Skal møte Tina i løpet av uka og. Vi må planlegge sommeren.

Og mobilen min funker i dag :) Elsker den <3 Ligger der så fin og rosa.

Morgendagens mål:
Levere arkene til Alice
Øve til mattetentamen
Finne fakta om engelskspråket

Det er ganske mye for meg det der. Tenkte å si jeg skulle rydde rommet og. Men tror det er for mye forlangt på en dag.

Peace out ;)

4 kommentarer:

Valkyrje sa...

Lykke til med å få alt gjort. :)

Kristin sa...

Yep, eg o skulle øve på engelsk- og mattetentamen. Funke aldri :p

Hilðe sa...

Jeg plaget også Hilde en god del. Prøvde desperat å få være med i bloggen hennes, som jeg forøvrig er skikkelig fan av.

Wohiiii, nå blei grønningen gla :D

Og gratla med den kule genseren!:D

Alicelt sa...

Im Alice... The brutal Shoppingmaster! MWAHAHA!