torsdag 26. april 2007

Skremmende...

Jeg er så oppgitt, i går sto det i vg at 1 av 2 menn mente det var kvinnens feil at hun ble voldtatt. BULLSHIT! Jeg får lyst til å drepe dem med mine egne hender. Så var det jo det faktum at det var menn de spurte også da, akkurat som de vet hvordan en kvinne tenker. Jeg får vondt inni meg av å tenke på hvor dumme de er! Jeg tenker på det og jeg kjenner hjerte synke, så trist blir jeg. Jeg får lyst til å gråte.

Argumentet deres er at kvinner kler seg utfordrene. Kvinner liker å pynte seg, de følger en trend. Men nei da, det er jo vår feil at menn ikke kan styre pikken sin! Jeg er enig med at mange jenter kler seg slutty, men hva så? Han menn rett til å tvinge noen til sengs fordi om? Det gir jo ingen mening.

Okei, la oss se for oss en kveld.
1. Det er varmt i lufta og en mann går i badeshorts. Han har fin og trent kropp, som han vet tiltrekker seg damer.
2. En kvinne går bortover byen i kort skjørt og bikini på samme tid. Hun er tynn med pene pupper og stram rumpe.

Hvem er det størst kjangs for at kommer til å bli voldtatt? Begge parter er like pene. Ser man damer som springer etter mannen og truer ham til sex? Nei. Fordi kvinner kan styre seg. De er ikke så primitive at de tror vi lever mange hundre år tilbake da det var mannen som hadde makta. Men mannen skal være macho og vise hvem som er sjef. Det er en SKAM! En skam sier jeg! Jeg skjelver over hele kroppen over hvor sinnsykt liten hjerne det går an å ha!

Så er det jo et annet tema da. Menn som sier det er kvinnene som har tatt over samfunnet og at det ikke er likestilling fordi kvinner har det beste. La oss se på dette her... Hvor mange kvinner styrer et land? Hvor mange kvinnelige presidenter er det? Ikke mange. Og vi ser jo hvor godt de mennene har gjort oss.

Hvor mange kvinner har begynt en krig? Eller foreslått at vi skal gå til angrep på et land? Hvor mange kvinner er for terrorisme og drepe uskyldige? Tenk på det litt.

Skam dere idioter! Vi burde kuttet av dere utstyret deres.

5 kommentarer:

Hilðe sa...

Dæven, Siri! Du har heilt rett! Ska me begynna på sånn sjølforsvarskurs?
Så kan me banka di blå når di komme!

Siri sa...

Ja! LETS GO RIGHT NOW!!!

Alicelt sa...

husk at ikje alle e sånn heller da :) Men di så e d.... Fyfy! Å då meine eg ikje sånn kinky fyfy... Dåkkår må ikje lesa sex inn i alt. Eg meine FY! Sånn så mor dåkkårs sa når dåkår stjal pepperkakår når dåkkår va små.

Me kan ikje kutta av di utstyre, men finna på ein type boksa så bare kan åpnas hvis alle innen 2 meters avstand vil ha an av. Å hvis de tar an av på flere meters avstand så komme an på igjen så fort de nerme seg noen ufrivillige. Hadde vært morsomt å se ein mann bli jagt av bokså si!

Siri sa...

XDD haha du seie noe der. eg meine kje at alle e sånn. eg tenkte eg sko legga d t men eg va så pissed off når eg skreiv at eg brydde meg kje xD

Valkyrje sa...

Eg likar ikkje "stryke alle over ein kam"-prinsippet ditt, men du var sint då du skreiv det og meinte det ikkje så bokstaveleg, og eg forstår jo frustrasjonen. Må leggjast til at det var 500 menn som vart spurt, ikkje akkurat halvparten av alle mannfolk i Noreg, men det er likevel forferdeleg at dei kan meine det. Skulle likt å vite kven dei spurte, eg...