onsdag 16. juli 2008

I don't wanna go

Fra mandag til tirsdag var jeg i Bergen på jentetur. Klokken 05.00 våknet jeg og turte ikke/klarte ikke sovne igjen. 06.00 ble jeg oppringt av Jeanett, men jeg bare la på og sendte melding om at jeg var våken. En halvtime senere kom mamma for å gi beskjed om at det var på tide å våkne. Og jeg gikk på badet og fikset meg litt før jeg tvang i meg litt mat. Etter å ha pratet med mamma en halvtime gikk jeg ut for å møte Jeanett og Hege, de var glad for at jeg ble med, for jeg hadde vært og var veldig dårlig den siste tiden. Så kom Oda og pappaen hennes for å hente oss å kjøre oss til Flotmyr der vi satt oss på bussen. Jeg var så dårlig at jeg trodde jeg skulle besvime og halvsove hele turen. Da vi kom til båten gråt jeg og en dame stirret medfølende på meg halve turen.

Men til slutt var vi fremme og vi fant hotellet. Etter å ha satt fra oss tingene sjekket vi ut byen. Vi gikk en syk omvei og fant ikke frem til noe helst. Jeg spurte en narkoman om veien og han sa vi bare var noen meter fra alt. Så vi fant frem til slutt og shoppet litt. Om kvelden gikk vi ut med med morfaren til Jeanett og samboeren hans som spanderte middag på oss.

På kvelden hang vi på hotellrommet vårt der låsen var litt uforutsigbar og jeg var helt nervevrak. Og jeg og Jeanett sov på ekstrasengen som var steinhard og det ble vi ikke lite mobbet for heller, for å si det sånn. Haha!

Neste morgen da vi skulle spise ble jeg dårlig og gikk å la meg. Da vi skulle sjekke ut fant vi ut at vi hadde mistet den ene romnøkkelen. Selvfølgelig fant vi den i min pose som var pakket ned i Heges koffert. Så gikk vi til byen for å shoppe videre. Utfallet av shoppingen er sjokkerende folkens. Jeg brukte under 1500. Jeg! Siri! Herregud.

Vi dro tilbake på hotellet og spiste pizza før morfaren til Jeanett hentet oss og vi så butikken hans. Så kjørte han oss til busstasjonen der vi hang litt før vi tok bussen hjem.

Her er noen bilder:

Tingene jeg kjøpte:










Siritoget


Jentene mine


Johanneskirken og hotellet (Det gule huset)


Meg og morgenen


Utsikt fra rommet

3 kommentarer:

Anonym sa...

Thanks. Im Inspired again.

Hilðe sa...

Sånnt belte har eg o! :P Trur eg kjøpte det i 10.klasse elle nåke, eg sko skifta litt stil xD

Valkyrje sa...

Ooooh, nice. :D
Den veska har eg sett på. :)