lørdag 12. juli 2008

Be careful what you wish for 'cause you just might get it

Det er 8 dager siden jeg blogget, og jeg syns dere alle burde være litt stolte. I hvert fall dere som klager *kremtfloydogaleksanderkremt*

Uansett, i dag våknet jeg av en sinnsyk kvalme. Det gjorde jeg i går også men det kan absolutt ikke sammenlignes. Så nå er jeg sint for at dette skal begynne på nye igjen når jeg trodde at jeg endelig var blitt frisk. Merker hvor sliten jeg blir også. Har så lyst å være hyper og gal og morsom nå. Tiden er endelig inne.

Fatter ikke hvorfor jeg lot A ødelegge så mye for meg, sånn egentlig. Jeg mener, hallo... Hvorfor ville jeg absolutt ha ham i livet mitt? Så klart har han gode sider, men de bryr jeg meg lite om nå lengre. Så på onsdag bestemte jeg meg bare for å gå videre, og det var et større steg enn dere noen gang kan se for dere, men jeg er så glad for at jeg gjorde det.

Så nå kan jeg si at Christoffer/Floyd er kjæresten min etter 1 års ventetid eller noe sånn. Og det er rart og fint og skummelt på en gang, men jeg er så glad og endelig ser ting ut til å ordne seg for meg. Jeg skulle hørt på Synne fra første stund. Hun hadde sikkert vært stolt av meg nå.

Hva ellers? Joda, la oss nevne det en gang til. Danmark om 6 dager, Tina kom hjem fra Tyrkia i går og vi pratet i evigheter og jeg savner henne så inderlig mye og jeg kan nesten ikke vente med å møte henne igjen. Såklart blir det trist å dra fra Christoffer i 3 uker, men jeg har gledet meg så mye at jeg har bestemt meg for å ha det gøy, for det vet jeg at jeg kommer til å få, og det gjør han også.

Så er det jentetur på mandag og jeg både gruer og glede meg noe så enormt. Håper jeg finne mye kult der. Noen som har vært der og ha butikkforslag eller?

Nå har jeg brukt snart 1 time på å spise 2 skiver. Tror ikke jeg gidder mer av det.

Og ja, herregud! I kveld er det dobbel bursdagsfeiring av meg og Elisabeth, håper jeg blir bedre, men jeg regner med det. :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Whoohoo! Eg e fusste som kommentere detta, tror d e fusste gong eg kommentere noen sitt blogginnlegg og når eg tenke meg om xD Men detta va virkeli verdt å lesa =) Glede meg t å se deg i dag <3

Valkyrje sa...

Tonight's the night! :D

Siri sa...

Christoffer: stolt av deg :) glede meg t å se deg o <3

Birte: I know :D

Anonym sa...

På tide! :P
Jaja... Kanskje me treffast i Danmark...? :)

Angela sa...

Det va FUUUN på dåkkas party! :D
(Sorry about the presents).. (A)

Siri sa...

Al: Ja, det hadde vært så kjekt :D

Angie: Haha, det går bra :)