onsdag 17. januar 2007

We all live and we all die

Jeg vet ikke hvorfor jeg kalte dette innlegget for "We all live and we all die". Sikkert fordi det er sant. Dessuten liker jeg sitater. Jeg regner ikke med at dette vil bli et interessant innlegg. Jeg er dårlig. Kvalm, som jeg har vært snart et år. Bare mye mer nå enn før. Heldigvis har jeg time hos en dame på fredag kl 13.00. Vet ikke helt hva hun er. Husker ikke... Klarer ikke tenke helt klart nå uansett. Vil bare ha dette bort..

Vet ikke helt hva denne bloggen skal omhandle. Jeg har ingen ideer. Kanskje livet. Kanskje døden? Eller hva med bare tanker? Jeg tenker mye rart, uten å gå for mye inn på det akkurat nå. Kanskje senere.

4 kommentarer:

Valkyrje sa...

Ooooh, ditt fyrste blogginnlegg. Flinke SuperSiri. *kaptein Sabeltann-powerrr*

Siri sa...

Huhu, det var ikke mitt første blogginnlegg for å si det sånn... Haha, har 2 andre blogger og :)

Hilðe sa...

Tankar!:D

Valkyrje sa...

Jammen, på denne bloggen då. :P