onsdag 17. januar 2007

Meningsløst innlegg

Jeg savner alltid musikken min når jeg er på skolen. Fikk en ny MP3 av mamma og pappa til jul, men jeg begynte ikke å legge inn/lade den før i går. Tenkte å ta den med i dag for å legge inn filmer vi har laget, men det ble ikke noe av, trodde jo ikke jeg skulle på skolen...

Føler meg uansett bedre nå. Litt sliten bare. Skåredalen har kommet hit på åpen dag. Gamleskolen. Haha! :) Liker meg bedre her.

Prøvde å lage en side på googlepages, det var rart. Nesten som piczo, bare rart...

I kveld begynner LOST! Gleder meg masse. Har sett de 3 første episodene på Youtube da, men gleder meg fordiom. Det er evigheter siden. Tror ikke jeg skal se begge episodene, er for trøtt, får ta de, opp.

Bare 3 timer igjen av skolen. Skjønner ikke hvorfor jeg skrev dette egentlig. Kjedet meg vel bare. Nå må jeg følge strømmen og ta tester på blogthings eller hva det heter xD

1 kommentar:

Hilðe sa...

Det va kje SÅ meiningslaust;D