fredag 19. januar 2007

Fredag

I dag er jeg litt glad. Jeg har nemlig mp3en med meg. Det har vært masse tull med den. Veldig rar...

Jeg skal til sånn lege i dag, som ikke er lege. Det er noe sånn alternativt.. Jeg aner ikke. Gruer meg, prøvde å finne ut noe om hva det var i går kveld, men nå har jeg funnet ut jeg googlet feil ord. Jaja, det er typisk meg. Lurer på hvordan hun tar tester osv. Mamma pratet om at de tok et hårstrå og sendte det inn til ettellerannet. Håper jeg får vite mer i dag. Det er så hardt å ha det sånn som dette. Heldigvis ble det bedre utover dagen. Ville være hjemme, men sa ikke noe. Blir bare så mye mas av det.

Men det er i hvert fall fint det er helg. Gleder meg til å sove lenge. Sigbjørn spurte om jeg ville komme ut til Maria på lørdag. Det hadde vært gøy. Tror ikke de gidder å kjøre meg da... Må se hvordan formen er og.

Vi lager hjemmeside med koder på skolen. Jeg skjønner ikke så mye, følger bare med på arket og maser på Johannes. Får det vel til etter hvert. Håper jeg.

Mammaen min har bursdag i dag, så da kommer familien :) Det blir fint. Tror Ali skulle komme opp. Hun sa i hvert fall ja i går.

Ingen kommentarer: