onsdag 29. april 2009

Keep holding on

Arv og miljø, enten eller, eller både og? Trakk jeg i går etter i mattetentamen. Den gikk ikke så bra syns jeg. Noen ting kan jeg ikke en gang huske å ha lært. Men jeg satt nesten til slutten. I dag har vi lesedag til naturfag "prøveeksamen". Klokken 12.00 skal dataen vekk, tven av og naturfagboka frem. Jeg skal lese de to kapitlene, så skrive oppgaven min. Så lese igjen. Så lage powerpoint. Så øve. Klokken 15.00 har jeg time hos Bjørg, gleder meg litt. Men er redd for å bli skuffet og. Men det har bare gått 2 mnd så jeg kan ikke helt forvente at jeg tåler noe. Men det er lov å håpe. Dette blir en liten pause fra lesingen.

I går var en fin dag. Jeg var både med Christoffer, vi så film. Etterpå gikk jeg og Oda til Hege for å scrappa og se frustrerte fruer. Jeg og Oda var også en tur på amanda, der jeg fant nye neglelakker og hello kitty strykemerker.

Dette var et utrolig dårlig innlegg, jeg ser på Brat camp. Det er sykt.

10 kommentarer:

Hilðe sa...

Eg har den samma som deg - syns oppgavo va litt diffus, på ein måte.. Har egentlig bare sulla vekk dagen. :s xD

Fått gjort nåke? :)

Matte sucks. ^^

Siri sa...

Eg vet, eg tenkte "sorry hilde.." når eg trakk xD Ja! Eg bare skrive masse tull. Har skreve 1 siå å d blei bare 3 min. Grine snart. Har kje lest kapitlå ennå ein gong xD Men har kjøpt meg rosa kamera da ;)

Hilðe sa...

Haha xD Går fint ;) Eg har bare skreve masse tull om ka sjukdommar ein kan få av arv og ka ein kan få av miljø..bare piss :P

Oi! Gratla! :D Ka merke? :)

Du ska vel på Gina Tricot i måro? ;)

Angela sa...

Me har lært at det e kje alt det e fasit på om e arv eller miljø eller begge deler. Det variere og den oppgaven fungere best som diskusjonsoppgave.. (PS: Me har verdens beste naturfaglærar!!<3)

Hilðe sa...

Haha, Angela, heldige dåkke! Me savne Sværen, han va best! :D

Siri sa...

D e panasonic :) d e knallfint. fekk kjempemasse avslag.

Eg kan kje, altfor mye naturfag igjen.

Hilðe sa...

Fant eg o ut. Sendte nettopp melding te hu e kjenne så jobbe der da, for å hørra om det e nåke spesielle tilbud :P

Siri sa...

va d d da? :( eg vil der jooo. Har bare å lesa kap 5 igjen nå.

Hilðe sa...

Nei, ingen åpningstilbud, så du kan ta det med ro :)

Valkyrje sa...

Tåler du noko meir no?