søndag 10. mai 2009

This used to be a funhouse

Nå sitter Christoffer og spiller total war eller noe sånn ved siden av meg. Totalt oppslukt. Veldig fin. Jeg skal se wipeout, det er sykt. Og i kveld er det finale i Jakten på det 6. sans. Det er veldig gøy og jeg gleder meg.

I går hadde jeg og Christoffer 10 måndersdag. Da så vi Norbit, verdens sykeste og beste film. Vi så den på 18 årsdagen hans/2 måndersdagen vår. Nå merket han at jeg blogget. Ble revet ut av spillverden.

Jeg har null å blogge om, bare at ingen blogger, og jeg savner å lese bloggene deres. Var mange i Kongeparken? Var det gøy?

Nå gidde jeg ikke blogge mer for Christoffer sier jeg trykker så hardt.

1 kommentar:

Hilðe sa...

Gratla! :D

Joda, Kongeparken va heilt OK. Haha, ikkje nåke big deal. Det mesta skjedde på hotellet, for å sei det sånnt. xD