tirsdag 7. april 2009

The way you like it


Liten hilsen fra Danmark. Nå sitter jeg med internettkabel i dataen, er litt småkvalm etter en sun cola fordi det er sitron i den, Homer snakker på tv og kjæresten min sitter foran meg og spiller et eller annet spill. I dag har vi vært i Hjørring og Brønderslev og jeg har gått en tur med mamma. Pappa rensker jordbær og jeg gjesper, det svir litt i halsen, jeg tror jeg begynner å bli syk.

På lørdag kjørte vil til Kristiansand og hele dagen var egentlig en reisedag. På søndag tok vi turen inn til sentrum i byen vi bor i og en tur til Blokhus der jeg ble møtt av et sjokk. Hele "feitenspillebowl" var borte... Det sto bare planker igjen. Mange butikker var stengt eller hadde gått konkurs. Det var ganske trist. I går var vi i Ålborg og det kjøpte jeg en genser, et hello kitty håndkle og tror du ikke jeg fant Croc 2 på gamestop?! Gleder meg til å spille det.

I morgen blir det en tur til Ålborg storsenter aka Bilka for min del. Det blir nok en slitsom dag. Akkurat nå gleder jeg meg til frustrerte fruer og til å legge meg under dyna, for det er slitsomt å shoppe. Men veldig gøy da.

7 kommentarer:

Angela sa...

Så kjekt å verr på ferie da! :D
Min ferie foregår i sofaen hima og på jobb :P

Sveio tullo sa...

å danmark e digg :D må kosa dokke masse!

Hilðe sa...

Whii. :D

Ka syns Floyd om all den shoppingo då? ;)

God bedring, og fortsatt god ferie! :D

Anonym sa...

Danmarksshopping... Jeg må prøve det en dag.

Valkyrje sa...

Bra at de kosar dykk! :)

Siri sa...

Angz: Ja det e det :) Jaja, greit å bare slappa av på sofaen o.

Marthe: Takk!

Hilde: Han har kje klagt jaffal ;)

Oda: Ja, det e kjekt ska eg sei deg :D

Birte: Ja ^^

Anonym sa...

Oda: D e faktisk ganske dyrt der, så om du vil Shoppa bør du heller reisa t England :P