mandag 27. august 2007

Mandag

Nå er kl 10.49. Jeg er trøtt. Har tegnet opp oppsett til bladet jeg skal lage. Ellers lite. Sitter å gror facebook og hører musikk. Er ikke helt i toppform. Har vondt i sida. Det har gidd seg litt. Før i dag klarte jeg såvidt å gå.

På torsdag skal vi på tur til Blomstølen. Blir nok moro. Bussen går her fra 08.30 og tar 2 timer. Så skal vi gå i ca 2 timer opp. Vi skal visst ha en fotokonkurranse eller noe der oppe. Får ta med både digitalkamera og speilrefleks. Kanskje filmkamera og? Kanskje det blir litt mye, men hallo, jeg er trossalt medieelev.

Savner Angela og Kristin her. Ellers går ting greit. Vel, bortsett fra at Andrè er i England til søndag. Antageligvis får jeg ikke sett ham før mandag. 1 uke er helt for jævlig lenge. Han ringte meg i natt men jeg turte ikke ta telefonen for jeg ville ikke vekke familien. Angrer sånn, savner stemmen hans. Har sendt ham 2 meldinger allerede. Tror jeg må roe meg. Tenker på ham hele tida.

Ellers er det nå 20 minutter til friminutt. Jeg har ikke spist i dag. Orker ikke det om morgenen, eller, jeg orker nå. Men jeg har ikke tid. Bruker for lang til på badet, og ikke tale om at jeg skal stå opp tideligere. 07.00 er nok for meg. Uansett... jeg skal møte Tone og Maria i friminuttet, gleder meg. Sitter vel med Oda og dem og. Så er hele gjengen samlet. Har planer om og skisse litt nede i kantina etter friminuttet sånn at jeg kan være litt ekstra med Tone, kanskje Maria og, vet ikke om hun har like lenge fri.

I helga var jeg på Shrek 3 med Oda og Hege. Den var bra, men jeg var veldig trøtt så jeg sovnet nesten. På lørdag var Tone hos meg. Vi så film og pratet fra 18.00 - 00.30 ca. Det var veldig koselig. Så var jeg hos Hege i går. Vi så en creepy film. Jeg holdt meg for øynene halve greia. Den var koreansk og het The Host eller noe. Den var egentlig ikke så skummel da, men det var ganske mye sprøyter med xD. Så var det skummelt når det monsteret kom luskende.

I dag vet jeg ikke helt hva jeg skal ta meg til. Hvis noen vil være med meg på amanda vil jeg kjøpe All star sko. Grå med rosa, blå og gullstriper, eller hvordan jeg skal forklare. Skal spørre om vi kan ta en tur innom Oasen og sjekke om de har noen andre der før jeg kjøper de jeg har tenkt på. De er veldig fine. Så er jeg blitt rik i det siste. Fikk 400 kr i helgå. Det er over halvparten av skone. Pappa har sagt jeg skal få bruke utstyrstipende på shopping i Danmark i høstferien. Det blir kult. Ålborg ftw ^^.

Nå er det 15 minutt til mat. Lurer på om det er noe mer jeg kan bable om mens jeg er i gang... JO! I helga kjøpte jeg utstyr til media, minnepenn, scrapbook, brenne dvder, merkningspenn til dvder, farger og skilleark.

Jeg merket nettopp at det er bare meg, Utvik og Aleksander i klasserommet. De andre i auditoriet og hører på noen snakker om elevbedrifter i PTF. Jeg skal lage mitt eget blad uansett så jeg orket ikke. Var for sliten. Ikke at det er så langt, men jeg er redd jeg kom til å sovne der inne.

Nå får jeg heller bare publisere dette meningsløse innlegget og finne meg noe annet å gjøre de siste minuttene.

11 kommentarer:

Valkyrje sa...

Awh, håpar du har det betre no. :( Om du ikkje har det må eg drive med den healinga mi igjen.

Siri sa...

JA! Healing for the win!

Valkyrje sa...

Hah, eg er SÅ flink, lZm.

Siri sa...

Ja, blei jo friske eg. du har magichandZ

Valkyrje sa...

Haha, du får fortelje det til O. :P

Siri sa...

"hei O. test birte sine magichandZ"

Valkyrje sa...

Oh yeah. RawrrrrrrRrrrrRrrrrrrrr. *fnis*

Siri sa...

haha, nå blir han gla

Valkyrje sa...

Ein kvar mann veit vel å verdsetje slikt? :D

Siri sa...

Akkurat ;)

Valkyrje sa...

Kanskje det er litt for tidleg for slik informasjon...