onsdag 24. februar 2010

Just my luck...

Jeg er syk. Med feber, søvnmangel, tett nese og øm kropp. Selvfølgelig skal jeg, min gutt, faren hans og stemoren til Bergen i helga. Hvis jeg ikke blir bedre til det så tror jeg at jeg griner litt. Har gledet meg til denne turen siden høst. Og for å toppe denne ulykken: Er Oda hjemme på vinterferie men jeg orker nesten ingenting og jeg er barnevakt på Ingeborg. Hun er heldigvis i stallen ganske store mengder av dagen.

Problemet er at jeg har ikke plass til å ta inn ekstraseng så vi sover i min dobbelseng, og hun sover skikkelig urolig så jeg får ikke sovet selv. I natt doper jeg meg ned :)

I morgen kommer Oda innom en liten tur, heldigvis. For jeg er ensom.

Jeg SKAL være bedre til helgen.

PS. Gratulerer med dagen, pappa :D

2 kommentarer:

Valkyrje sa...

Høyrest ut som om me lid av noko av det same. Eg kan leggje til fleire plager, blant anna hosteanfall som gjer at eg ikkje klarer å puste. <3
God betring til oss begge! Håpar inderleg du vert betre til helga.

Hilðe sa...

Usj! God bedring! Du MÅ bli frisk te helgo! :)