søndag 28. juni 2009

The bitch is back

Hvorfor blogger ingen? Kan det ha med den stekende solen å gjøre muligens? Jeg har blitt solnbrent, selvfølgelig, men også fått litt farge, syns i hvert fall jeg. Snart skal jeg ut i solen litt til.

De siste dagene har vært fine, jeg var på Eltravåg på torsdag til fredag, og det var superkoselig som vanlig. På fredag tok Cato oss med på båttur og det ble årets første bad. Da vi skulle kjøre motorsykkel hjem stoppet vi med et vann og badet der og. Christoffer skremte livet av meg, så ikke noe nytt der heller.

I går bestilte faren til Tina hus i Danmark, så det betyr at hun kommer ned en uke etter oss allikevel. Nå er det bare 19 dager til vi reiser og jeg gleder meg til 2 uker uten mas sammen med kjæresten min. Alt er flott.

13 kommentarer:

Angela sa...

Eg blogge som ein tulling, men ja - alle e ute i solå.. :P Det fant eg ut når alle va brun(are) og eg va likbleike.. :P

God tur!! (L)

Anonym sa...

Eg e i feriemodus... zzzzzzz

Hilðe sa...

Eg har kje blogg lenger. :)

Hehe, mamma klikka på meg her ein dagen, eg hadde fonne nåke gammal sololja frå Hellas, solfaktor 4. Va litt rød, ja.

Hørres digg ut med Danmarkstur. :D Eg ska visstnok te Kypros. Kjeme te å daua av varmen, fatte kje heilt pointet me då reisa te syden midt på sommaren. xD

Kjekt å hørra at alt e bra:D

Siri sa...

Angela: Å eg lese kvert innlegg ;) Eg prøve å sola meg, men blir kje så brun liksom... Takk :)

Al: Ja, det e herlig.

Hilde: Koffår? :O

Haha, Christoffer blir sur på meg. Eg har faktisk smørt meg i dag da.

Ja, det blir kjempekjekt. Ka ti ska du der?

Hilðe sa...

Vett kje heilt. :P Fotobloggen e der endo, men skjer kje så masse der. xD

Haha, wow. Flinke. ^^

10. juli, trur eg. :-P

Valkyrje sa...

Awh, så fint. <3

Eg orkar ikkje å verken lese eller skrive blogginnlegg etter dei lange dagane på jobb, men i dag tenkte eg at eg skulle vere flink og oppdatere meg litt. :)

Siri sa...

Off, skjønne d, ka ti har du fri da?

Valkyrje sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Valkyrje sa...

Eg jobbar frå åtte til fire, måndag til fredag, kjem vanlegvis heim rundt halv fem, og så har eg fri i helgene. Eg skal jobbe ut juli, så det vert dårleg med ferie fordi den fyrste veka i august kjem til å gå med til flytting, og så byrjar studiet tysdagen i veka etterpå...

Når kjem de heim frå Danmark? Burde hatt ein "lukke til, people!"-fest!

Siri sa...

off, drit å jobba når d e så fint o da.

me komme hjem 1 august :)

Valkyrje sa...

Mja, skulle gjerne fått litt meir farge, men elles går det fint. :P (Men ein piknik i parken and such hadde jo vore kjekt å ha tid til...)

Awh, okay, kanskje me kan få til noko den fyrste veka i august? Hadde vore kos.

Siri sa...

Jaaa, det va koselig i fjor ;)

Ja, det kan me jørr :)

Valkyrje sa...

Ja. <3

Får høyre med folk om kva dag som passar best...