søndag 28. mars 2010

Blah blah blah

Hilde vil jeg skal blogge. Lappen står på vent fordi jeg ikke har tatt teorien enda, men planlegger å gjøre det i nærmeste fremtid. Så har jeg en langkjøring og en obligatorisk teoritime igjen. Og sikkert noen kjøretimer. Jobben går bra, men er lite folk ofte så dette gjør dagene utrolig lange.

Nå er familien i Danmark og jeg og Christoffer bor her og passer Leo. Jeg skal jobbe tirsdag 09.30 - 17.00 og onsdag 09.30 - 16.00 så vennligst besøk meg hvis dere er i byen. Vi har salg nå, så det er bare å være første mann til mølla.

Ellers skal jeg kjøpe påskeegg til Christoffer å være med Tina i morgen.

I dag skulle man stille klokka, men jeg trodde at det var i natt, ikke i går natt vi skulle stille, så jeg ble sjokka av å se at klokka på pcen var 13.30. Jeg er heldigvis over det nå. Har ikke noe mer å si.

4 kommentarer:

Valkyrje sa...

Kan sannsynlegvis besøke deg på onsdag. :) Det datt litt bort at ein skulle stille klokka her òg, så Facebookstatusen din minna meg faktisk på det. :P (Laptopen hadde jo gjort det automatisk, men ikkje mobilen.)

Siri sa...

Jippi :D Glede meg.

Det va bra :D Hahah samma så skjedde me meg :)

Hilðe sa...

Whiii. :D

Oiii, dæven - ska sei du e nærme lappen nå! :o Flink!

Dumt eg ikkje såg innlegget før nå, eg va jo i byn ein tur i dag - va innom hos Marthe og fekk meg ein klypp. :p

Hilðe sa...

Hilde vil at du ska blogga igjen. :P