søndag 15. november 2009

You rock my world

Ting jeg savner med Vardafjell:

Rulle rundt i mediatimene
Høre på julemusikk så høyt at Geir Magne kommer og henter cd-spilleren
Prøve å snikklemme Hilde
Få hjelp av Birte til... alt.
Skrive ned sitater av både elever og lærere
Ha "idèfase" i kantina
Snakke med medialærerene om alt annet enn media og høre dem si "Ånaj, nå komme det ein skikkelig lerar!"
Sitte på fanget til Christoffer i alle friminuttene
Sitte på vindusrekka
Være vitne til alle matvarene Kristin og Simon kjøper, å bli sjalu.
Se på ginatricot.no i timene
Se Utvik sove
Se Aleksander spille Mario
At Sverre "går ned en trapp"
Leke med kindereggleker
Blogge hver mediatime
Leke på lekeplasser i gymtimene når vi skulle ha egentrening
Se Donald i mattetimene
Ha Ragnhild som norsklærer
Se på ryggen til Christoffer og tyvlytte til samtalene til han og Al
Klage hele dagen på at vi ikke har noe å gjøre istedet for å jobbe med mediaprosjekt
Spise lunsj ved bordet vårt
Midttimene
Spise rosa soft shake
Sjekke gymplanen for å finne ut hvor mange gymtimer vi slapp det halvåret
Gå til kiwi når det var varmt (og en sjelden gang i kulden)
Gå på skiltjakt med "Per Arne"
Ta syke bilder i studio fordi vi ikke fant på noe bedre å gjøre
Bygge min rosa pc på dell.no i 2 år til jeg endelig fikk den
Poke Christoffer
Bytte alle skrivebordikonene til Christoffer til navn med "Flaud" i

Fyll gjerne på

33 kommentarer:

Valerie sa...

Sverre som teleporterer!

Siri sa...

XD Det huske eg kje. Kanskje eg ikkje va der.

Valerie sa...

Det var vel kanskje bare meg og Birte som opplevde det... Men det var sykt! Og jeg savner å være med dere i midttimene, selv om det bare var ett år :)

Hilðe sa...

Haha, genial lista! :D

Anne Marie som rote vekk ting. xD

Valkyrje sa...

Teleporteringa var INSANE!

Den lista gjorde meg så tristglad at eg byrja å gråte. <3

- Høyre Ragnhild snakke røvarspråk
- Høyre (media)Ragnhild synge kva enn ho kjem på, om det er faktiske songar eller ting ho diktar opp
- Klemme, heile tida
- Snakke med Edith i kantina
- Verte fylt av ekstatisk glede kvar gong Sveinbjørn eller Våga går forbi (okay, den gjeld kanskje berre meg...)
- Le av dei absurde diskusjonane til Aleksander og *insert name here*
- "Gå tur" rundt på skulebygget
- Sitje oppe på muren og freake ut Oda, Siri og Val (og Kristin)
- Verte køyrt til Meny av Millie fordi dei har mat eg kan ete

og... ALT! Vardafjell <3

Valkyrje sa...

- Anne Marie som tar seg i håret!

Siri sa...

Aww, ikke noe gråting :) Bare av glede.

Bra punkt :D Spesielt det med Al å diskusjonar xD

Valkyrje sa...

Nokre av dei beste var kanskje med han og Alice. :P

De må joine meg på Vardafjell den 18. om dagen, om de har sjansen! Så møtest me igjen om ettermiddagen/kvelden til juletrefesten. <3

Anonym sa...

Vet ikkje om eg orke å gå inn på Vardafjell. E sikkår på at d førsta eg vil møta e Svein Erik som komme t å spør: "Du har ikkje hørt noe nytt om den pcen..?" xD

Koselige lister, men kan ikkje sei eg savne Vardafjell lika mye som dåkke :P

Anonym sa...

AWH! Eg savne andre klasse media.
xD "Bytte alle skrivebordikonene til Christoffer til navn med "Flaud" i"

-Se at Sveinbjørn alltid går inn den eina dørå i auditoriet, og komma alltid ut i andre enden :P

-Hvis me hørte et indianerhyl i det fjerna, visste me alltid at Ragnhild va i nærheten xD

-Det løgna møte med Sverre då eg va han i utkledningsukå :D

-Dei syke sitatene t Erling, aka Torbjørn!

-Filmen eg Floyd og Alice lagte, ein moerne versjon av Reveenka.

-Grafisk design-timane! :D

-Den engelsktimen eg og Birte måtte hjelpa Mette med navnå på grønnsaker xD

-DÅ SIMON KNUSTE IPHONEN T KRISTIN!!! xDD

-Absurde forklaringar av Anne Marie om ka me burde laga / ta bilder av / burde ha med i rapporten. (Rosa sild i måneskinn!)

-Ikkje at eg savne an som person, men vimsete forklaringar fra han Molde-fyren.

-Alice som burna alle, uansett ka noen sa t na xD

-EKSAMENSOPPGAVENE! (og prøve-eksamensoppgavene) :D

-Definitivt dei loooonge studio-sessionane med "produktivt" arbeid.

-Då me mobba Utvik for Korslaget! xD

-VINMONOPOLET PÅ VEGGEN! :DDD

-Utstillingen i Skårekjerkå.

-Innspillingen av Speed of Sound! :D

-Blodstølen

-Då eg og Floyd lagte "Visen om Hiroshima By" xD

-Kvar gong Birte hadde bakt noe, og tok det med seg på skolen :)

-Utstillingen på Moody! (PETTER! :D )

-Då eg og Hilde va utplassert på H-Avis :P

-Leking med paint og Photoshop, og dei bra resultatene (bildet mitt av "trollet" f.eks.) xD

-Unnskyldningar om koffer me ikkje hadde lest "Haiene" ennå :P

-Rare, kjedelige og syke begrunnelsar om koffer me valgte å gjør ditt og datt.

-DÅ EG OG BIRTE VA PÅ ENKON OG FRIESTAD!!! xD

-Klagingå t Floyd om kor sinnsykt uprofesjonelle RGB Design va, men fortsatte å jobba for de likavel xD

Glede meg t eg komme him, sånn at me kan sitta på Moody og mimra :)

Anonym sa...

+ DEI SYYYKE HISTORIANE FLOYD KOM MED ALLTID! xD

Anonym sa...

Må sei meg enige med Floyd, btw. Tror nok kun det e dei spesielle øyeblikkå eg komme t å savna med Vardafejll :P Mer folkå enn skolen liksom.

Valkyrje sa...

@ Weird Al: JA! <3
Eg vurderte å skrive ned punktet om den engelsktimen, haha.

Og if I may:
- Kallenamna/alternative namna eg fann på til folk :D

Valkyrje sa...

Og sjølvsagt er det folka, det var folka som gjorde skuletida så fantastisk. <3

Anonym sa...

Birte: Pfftness! Eg kom på Torbjørn!

Valkyrje sa...

YOU DID NOT!

Valerie sa...

KVALSVIK!

Valkyrje sa...

... eller gjorde du? I honestly can't remember. Men trudde det var meg... :P

Anonym sa...

Ehh, ja det va eg som kom på det, fordi eg trodde han hette Torbjørn i begynnelsen xD Også kom eg aldri på Erling, så eg sa bare Torbjørn :P

Valkyrje sa...

... Eller at eg alltid kalla han Torbjørn fordi eg syntest han passa det betre enn Erling, og dermed kalla du han for Torbjørn? That's at least how it went in my head.
Herregud, eg er trøytt.

Anonym sa...

NEI!!! EG FANT PÅ DET! BASTA! Ikkje prøv deg, din snik!

Valkyrje sa...

It was me!
:(
*runs away and hides 'cause I don't want a neverending Al-discussion*

Anonym sa...

det e enkli ganske drit på vardafjell. glede meg te å slutta.

Siri sa...

Al: "Kossjen... kossjen... ja.. eh... poenge e... berre gløm det..."

xD

Eg tror o d va Birte så kom på Torbjørn, sorry :P

Anonym: D jore eg o :P

Hilðe sa...

- Savne litt dei fiskarhistoriane te Finn Morten i mattetimane!
- Å konna sei at me ska te byn elle ner i kantino for å gjer research, men egentlig så gjer me ingenting. :P
- Å se Anne Marie skikkelig sint. Huska den gongen hu kasta ut Lisa! Haha!
- Å øvehørra emoane i kantino i mens di snakke englandsk.
- Blikket te han-med-håve-neri-golve-som-eg-aldri-huske-navnet-på når an sjekka ut beino te Birte! Og når han song på norrønt i norsktimen! (Eg vil helst fortrenga det at han sa at han kjente meg og ingen skjønte koffer.xD)
- Kjeme ikkje te å savna rektor sine tørre talar! Sikkert den samme han bruke kvert år, an bytte bare ut årstallo!
- Kari sin rare og skumle, men litt fascinerande latter! Og det faktum at hu blei heilt i ekstase når hu klarte å gjer nåke digitalt!


Åhr, eg hadde mången andre på lager tidligare i dag og i går kveld, men glømte å skriva di ner... :/ :P

Anonym sa...

Hahaha! JA KARI! xD
Hu blei jo i ekstase kvar gong noe bra skjedde! xDD

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Og lysarkå t Sveinbjørn!
Og kvar gong eg måtte kobla t lyden og VHSen! :P

Anonym sa...

og sjølsagt då eg skifta klasse itte den førsta ukå :P

Hilðe sa...

Og så va det så rart når eg og Al begynte å snakka med kvarandre på den mobilsido eg aldri huske navnet på, og så fant me ut at me gjekk i samme klasse xD

Anonym sa...

xDD JA! WEIIIRD!

Anonym sa...

Psst! http://oyeblikket.blogspot.com

Siri sa...

Den linken virke kje :P